SELAMAT DATANG KE BLOG CCT1023 AMRAN HAZALI

Biodata

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia

Sunday, April 27, 2008

Selamat Datang ke Blog CCT 1023

Assalamu'alaikum w.r.b. & Salam Sejahtera

Pertamanya, saya bersyukur ke hadhrat Allah s.w.t. kerana dengan limpah kurnia dan keizinanNya, saya diberikan ruang dan kesempatan untuk mewujudkan blog ini khas bagi memenuhi keperluan subjek Pengantar Teknologi Komunikasi (CCT 1023) untuk kursus Ijazah Sarjana Muda Komunikasi di Universiti Utara Malaysia (UUM) kampus Kuala Lumpur.
Sudah pasti harapan saya agar, blog ini menepati kehendak subjek dan juga kemahuan pensyarah, Puan Siti Syamsul Nurin Mohmad Yazam yang akan menghantar artikel-artikel untuk saya ulas di blog ini sepanjang semester April 2008/2009. Insya Allah, saya akan mencuba memanfaatkan sepenuhnya ruang yang ada ini bagi tujuan tersebut.
Sekadar itu dahulu.... Wassalam..
Terima kasih.

No comments: